14 Temmuz 2011 Perşembe

Geleceğe mektup..

Ey güzel kadın ! 
çok yıllar sonra evleneceğim büyük insan ! 
Kim bilir ne yapıyorsun ?
 nasılsın , 
ve nerdesin ? 
ben çok iyiyim hatta harika bi hayatım var diyebilirim....
öylesine yaşıyorum ki ; seninle paylaşacağım hayatımı deneyimliyorum....
kimseyle birlikte değilim seni aldatmadım , 
aldatmıyorum 
bi kaç flort dışında birşey düşünmüyorum zaten...
bugünlerde annemden yemek yapmayı öğreniyorum 
yani hiç yoktan salatayı iyi yapmayı :) 
Aynı zamanda çalışıyorum 
Profosonel fotoğraf makinemi almak için...
seni Galata kulesinde , 
bir eminönü vapurunda , 
ortaköyde 
İSTABULDA boğazı izlerken 
dalgalanan saçlarının arkasından fotoğrafını 
ilk ben çekmek isityorum....
ilk okulda hani elma kızartma tablosu vardı ya 
başarılı olanların elması kızartılırdı...
Bugün çok başarılıyım güzel kadın , 
elmam tamamen kıpkırmızı , 
sıkıştırılmış bir enerji gibi saklıyorum onu..
Daha önce böylesi hiç olmamıştı..
kızıyordum sana bazen , 
kim bilir 
belkide burdan yarım dünya uzakta varlığını hissetmek zoruma gidiyor..
bazen karalıkta iki yıldız gibi parlayan gözlerini 
bazende yanımda sessizce oturup başını omzuma dayayışıı hayal ediyorum...
Hayat zor kadınım 
öyleki hayat bana Bütün oyunlarını oynadı 
artık onunla çok iyi dans ediyorum 
inan bana o kadar eğlenceli ki 
ve çok iyi dostlarım arkadaşlarım da var hepsi ile birgün 
Yıllar sonra  bir gün tanışacaksın 
kendine çok iyi bak 
özellikle Gözlerine 
gezeceğimiz çok yer var...
Bundan 20 yıl sonrasına selamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder